Warning: Use of undefined constant FACEBOOK - assumed 'FACEBOOK' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pentrumine/public_html/system/storage/modification/catalog/controller/information/information.php on line 73 Politica de retur
MENIU
Wishlist icon pentrumine.ro0Wishlist
Cart Icon Pentrumine.ro on desktop Cart Icon Pentrumine.ro on mobile 0Cosul meu

Politica de retur

POLITICA DE RETUR

Orice reclamatie privind starea produselor livrate catre clienți va fi adusa la cunostinta firmei noastre in maximum 72 de ore de la primirea acestora, telefonic sau prin e-mail la contact@pentrumine.ro, urmand ca societatea noastra sa o solutioneze. In cazul in care produsele nu se pot livra sau integritatea le este afectata pe parcursul livrarii, clientul poate cere returnarea sumelor incasate deja de SC Interpersonal SRL, dar nu si despagubiri suplimentare. Valoarea maxima a obligatiilor companiei noastre fata de orice client in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a unui colet/produs este valoarea sumei incasate de la client pentru respectiva comanda.

 

In cazul in care v-ati razgandit asupra achizitiei facute de pe site, ne puteti returna pachetul in termen de 14 zile si veti primi banii inapoi, cu conditia ca pachetul sa fie in aceeasi conditie in care l-ati primit. Plata returnarii pachetului revine clientului, urmand ca SC Interpersonal SRL sa restituie clientului contravaloarea produselor returnate, dupa ce constata ca acestea sunt in starea in care au fost expediate. 

 

Daca ai optat pentru rambursarea sumei platite la cumparare si produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii, mai putin contravaloarea transportului, in contul specificat de tine in formularul de retur sau pe card, daca ai platit cu cardul. Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul tau in maxim 14 zile calendaristice.


Legea mai prevede si faptul ca nu pot fi denuntate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta exista), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produsului cat si ale accesoriilor/consumabilelor ce il insotesc, cu etichetele intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, instructiuni, etc.).

 

La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare. Prin exceptie de la conditiile de mai sus, doar in cazul in care produsele livrate nu sunt conforme specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului sau prezinta vicii de fabricatie in primele 24 ore de la receptie, returnarea se poate face pe cheltuiala de Interpersonal SRL, clientul putand opta pentru inlocuirea produselor sau restituirea imediata a valorii lor. Regulile privind restituirea in starea originala a produselor se aplica, cu exceptia situatiilor in care viciile de fabricatie s-au constatat dupa desigilarea produselor.



Cum fac retur dacă nu-mi place sau nu mi se potrivește un produs comandat pe pentrumine.ro?

Dacă nu-ți vine un produs sau pur și simplu nu-ți place cum se așează, ne poți suna de luni până vineri între 90:00-17:00 la numărul de telefon 0753303262 sau trimite-ne oricând un email la adresa contact@pentrumine.ro. 


Marime nepotrivita

In majoritatea cazurilor, produsele care nu ti se potrivesc ca marime pot fi inlocuite cu un produs identic, acelasi model si aceleasi detalii, insa pe marimea solicitata de tine, o marime in plus sau in minus. In aceasta situatie nu se aplica restituirea contravalorii produselor. Returul pentru inlocuirea marimii este acceptat o singura data. Nu se inlocuiesc produsele dintr-un model cu produse din alt model. Totusi, in anumite situatii, ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea produselor care nu se potrivesc ca marime, conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c).

Daca doriti sa schimbati produsul cu o alta culoare/marime, va rugam sa ne contactati in prealabil prin email la adresa contact@pentrumine.ro in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs si produsul pe care il doriti la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil.


Plățile nu se fac prin poștă, ci doar prin cont bancar. Aveți obligația să faceți solicitarea returului în cele 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Atenție! Coletul dvs. (returul) trebuie să ajungă la noi în cel mult 14 zile calendaristice de la primire.


Cum trimit coletul înapoi pentru retur?

Trimite-ne un email la adresa contact@danapredu.com în care ne transmiți numele din comandă și numărul de telefon pentru a identifica comanda. Plata Retur se va efectua în cont IBAN și numele deținătorului din comanda inițială. Feedback-ul nu este obligatoriu, dar ne-ar fi de mare ajutor pentru a îmbunătăți calitatea produselor și serviciilor noastre. 

Vom trimite noi firma de curierat pentru ridicarea coletului de la dvs. Coletele primite de la altă firmă de curierat decât cea cu care lucrăm vor fi refuzate.


Ce fac dacă vreau să schimb un produs?

Ne poți contacta fie pe adresa de email contact@pentrumine.ro, fie la numărul de telefon 0752055894 de luni până vineri între 09:00-17:00. Atunci când este nevoie de schimb, recomandăm să măsurați bust talie șold, sau sa consultați tabelul noastre de mărimi pentru a ne asigura că veți primi mărimea potrivită de data aceasta. 

Trimitem noi curierul pentru preluarea produsului/produselor, verificăm să îndeplinească toate condițiile (să nu aibă eticheta ruptă, să nu fie purtat/spălat, păr de animale etc).


Cum ambalez cotelul pentru retur?

Ne dorim să folosești același ambalaj prin care ți-am expediat coletul peste să-l sigilezi cu bandă adezivă ca să ne asigurăm că nu se pierde prin depozitul firmei de curierat.


Când nu acceptăm returul?

Nu acceptăm returul atunci când produsul comandat este deteriorat, purtat, spălat sau fără etichetă. În această situație trimitem înapoi produsul către client cu plata transportului la dvs., nu înainte de a face dovada că produsul a ajuns neconform la noi.